LFS rallycross kausa noteikumi.
Lapa 1 no 1 • Share
LFS rallycross kausa noteikumi.
Nav obligātas pit-stop šajā turnīrā.
Ievērot Zilā karoga prasību - aizliegts jebkādi traucēt par apli apdzenošās mašīnas.
Ievērot piesardzību Dzeltenā karoga zonā - samazināt ātrumu, lai būtu iespējams izvairīties no iespējamām avārijām. Avarējušo mašīnu braucējam obligāti jāpārliecinās, lai viņa atgriešanās trasē nekādi netraucētu trasē braucošajiem.
Trasē ievērot pieklājību pret citiem braucējiem,neiesaistīties jebkādās sadursmēs. Aizliegts balsot par sacīkstes restartu/beigšanu vai kvalifikāciju!
Katrā braucienā , vienā no dažiem apļiem ir jāizmanto JOKERIS - no lyt izveidots līkums
Ja JOKERI neizmanto, tad automātiski braucējs ir pēdējā vietā savā braucienā.
ATCERIES, vienmēr izbraucot no JOKERA, jādod ceļs trasē braucošajiem.
Braucēja Nikam jābūt šādam --- Numurs(atstarpe)Niks , komandas neraksta klāt, NUMURAM JĀBŪT BALTĀ KRĀSĀ un niks var būt kādā krāsā vēlas braucējs, bet būtu ļoti ieteicams katrai komandai izmantos savu krāsojumu nikiem, lai organizatoriem būtu vienkāršāk skaitīt punktus komandu kopvērtējumam.
1.Kvalifikācija.
1.1 Kvalifikācijas garums ir 15 minūtes.
1.2. Kvalifikācija laikā, nekādā gadījumā nedrīkst saīsināt trasi (braucot ārpus tās ar vismaz vairāk kā diviem riteņiem)
1.3. Braucot kvalifikāciju, braucēji kuriem nav ''lidojošais aplis'' , skatīties spoguļos, lai palaistu garām tos kuriem ir lidojošais aplis ,tas nozīmē ,ka nedrīkst speciāli kādam lēni braukt pa priekšu, pa trajektoriju, bet gan braucējs jālaiž garām.
2. Apdzīšana.
2.1. Apdzīšana taisnē - aizstāvot savu pozīciju, trajektoriju drīkst mainīt tikai vienreiz. Ja pretinieks taisnē ir ātrāks, tad nedrīkst viņu bloķēt un grūst ārā no trases.
2.2. Ja braucēju apdzen pa apli, tad viņam ir jāpalaiž garām visi, kas viņu apdzen. Izbraucot taisnē, jānobrauc no ideālās trajektorijas un jāsamazina ātrums, līkumā - jānobrauc no ideālās trajektorijas un jāpalaiž garām braucējs. Nedrīkst nekādā veidā kavēt līderus.
2.3. Ir aizliegta nepamatota bremzēšana taisnē, lai nobremzētu pretinieku vai radītu avārijas situāciju. Ir atļauta bremzēšana taisnē, lai izvairītos no avārijas.
2.4. Ir aizliegts priekšā braucošo pilotu grūstīt no aizmugures vai no sāniem, kā arī izpildīt citas darbības, kas var novest līdz avārijai.
2.5. Ja pilots izslīd no trases, tad atgriežoties trasē, ir jāpārliecinās, ka netuvojas neviena cits braucējs. Ja tuvojas, tad tā ir jāpalaiž garām.
3 Dažādi.
3.1. Cīņa pirmajā līkumā - sacīkstes netiek uzvarētas pirmajā līkumā, tāpēc nav vērts riskēt un mēģināt iespraukties līkumā, kur tas praktiski vairs nav iespējams. Sacīkstes var beigties arī jau pirmajā līkumā. Tādēļ vajag būt pacietīgam un izbraukt uzmanīgi pirmos līkumus, neapdraudot sevi un citus.
3.2. Sacīkšu laikā nedrīkst lamāties un ''spamot''. Nekādā gadījuma nedrīkst aizvainot citus braucējus.
3.3. Sacīkšu laikā ieteicams jābūt izslēgtām visām interneta noslogošām programmām (BitComet, uTorrent, Revconnect u.c.), kā arī citas programmas, kas varētu noslogot internetu.
3.4. Kas skatās sodus? Tas, galvenokārt, ir pašu dalībnieku uzdevums – ziņot par dažādiem pārkāpumiem sacīkšu laikā. Taču, ja, tiesnešiem skatoties atkārtojumu, atklājas vēl kāds pārkāpums, tad tiek piešķirti attiecīgi sodi.
4. Sūdzības.
4.1. Sūdzības par sacīkstēm var iesniegt vienas dienas laikā pēc sacīkstēm. Vēlāk iesniegtās sūdzības netiks izskatītas. Sūdzības jāiesniedz privāti sacīkšu organizatoriem lshl.lv vēstuļu sadaļā vai skype pa privāto.
4.2. Iesniedzot sūdzību, ir jānorāda iemesls, iesaistītais braucējs/-i, kā arī precīzs laiks atkārtojumā, un pielikuma jāpieliek mpr(replay) fails. Pēc tam to izvērtēs organizatori. Par atkārtotiem pārkāpumiem vienās sacīkstēs, braucējam var piešķirt vairākus sodus. Par atkārtotiem smagiem pārkāpumiem, braucēju var izslēgt no dalības turnīrā. To izlemj organizatori. Organizatoriem jebkurā mirklī ir tiesības izmainīt vai atcelt piešķirtos sodus, ja atklājas, ka tie ir bijuši netaisnīgi.
5. Sodi
5.1 Sodu apmēru izvērtē un piešķir tikai organizatori.
6.Noteikumi
6.1 Visi Ralycross cup 2014 noteikumi nav galēji, tos var mainīt šī kausa organizatori jebkurā brīdī , paziņojot to šajā topikā.
PUNKTU SISTĒMA
Braucēju ieskaitē
1.Kvalifikācija
1.vieta- 3 punkti
2.vieta- 2 punkti
3.vieta- 1 punkts
2.Priekšbraucieni (HEAT A, HEAT B, HEAT C, HEAT D)
1.vieta katrā priekšbraucienā- 5 punkti
2.vieta katrā priekšbraucienā- 4 punkti
3.vieta katrā priekšbraucienā- 3 punkti
4.vieta katrā priekšbraucienā- 2 punkti
5.vieta katrā priekšbraucienā- 1punkts
3.Pusfināli
Punkti katrā pusfinālā jeb SEMI FINAL 1 un SEMI FINAL 2
1.vieta- 10 punkti
2.vieta- 9 punkti
3.vieta- 8 punkti
4.vieta- 7 punkti
5.vieta- 6 punkti
6.vieta- 5 punkti
7.vieta- 4 punkti
8.vieta- 3 punkti
9.vieta- 2 punkti
10.vieta- 1 punkts
4.Fināls
1.vieta- 10 punkti
2.vieta- 9 punkti
3.vieta- 8 punkti
4.vieta- 7 punkti
5.vieta- 6 punkti
6.vieta- 5 punkti
7.vieta- 4 punkti
8.vieta- 3 punkti
9.vieta- 2 punkti
10.vieta- 1 punkts
Posma ātrākajam apļa laika ieguvējam +1punkts (neskaitot kvalifikāciju)
Ievērot Zilā karoga prasību - aizliegts jebkādi traucēt par apli apdzenošās mašīnas.
Ievērot piesardzību Dzeltenā karoga zonā - samazināt ātrumu, lai būtu iespējams izvairīties no iespējamām avārijām. Avarējušo mašīnu braucējam obligāti jāpārliecinās, lai viņa atgriešanās trasē nekādi netraucētu trasē braucošajiem.
Trasē ievērot pieklājību pret citiem braucējiem,neiesaistīties jebkādās sadursmēs. Aizliegts balsot par sacīkstes restartu/beigšanu vai kvalifikāciju!
Katrā braucienā , vienā no dažiem apļiem ir jāizmanto JOKERIS - no lyt izveidots līkums
Ja JOKERI neizmanto, tad automātiski braucējs ir pēdējā vietā savā braucienā.
ATCERIES, vienmēr izbraucot no JOKERA, jādod ceļs trasē braucošajiem.
Braucēja Nikam jābūt šādam --- Numurs(atstarpe)Niks , komandas neraksta klāt, NUMURAM JĀBŪT BALTĀ KRĀSĀ un niks var būt kādā krāsā vēlas braucējs, bet būtu ļoti ieteicams katrai komandai izmantos savu krāsojumu nikiem, lai organizatoriem būtu vienkāršāk skaitīt punktus komandu kopvērtējumam.
1.Kvalifikācija.
1.1 Kvalifikācijas garums ir 15 minūtes.
1.2. Kvalifikācija laikā, nekādā gadījumā nedrīkst saīsināt trasi (braucot ārpus tās ar vismaz vairāk kā diviem riteņiem)
1.3. Braucot kvalifikāciju, braucēji kuriem nav ''lidojošais aplis'' , skatīties spoguļos, lai palaistu garām tos kuriem ir lidojošais aplis ,tas nozīmē ,ka nedrīkst speciāli kādam lēni braukt pa priekšu, pa trajektoriju, bet gan braucējs jālaiž garām.
2. Apdzīšana.
2.1. Apdzīšana taisnē - aizstāvot savu pozīciju, trajektoriju drīkst mainīt tikai vienreiz. Ja pretinieks taisnē ir ātrāks, tad nedrīkst viņu bloķēt un grūst ārā no trases.
2.2. Ja braucēju apdzen pa apli, tad viņam ir jāpalaiž garām visi, kas viņu apdzen. Izbraucot taisnē, jānobrauc no ideālās trajektorijas un jāsamazina ātrums, līkumā - jānobrauc no ideālās trajektorijas un jāpalaiž garām braucējs. Nedrīkst nekādā veidā kavēt līderus.
2.3. Ir aizliegta nepamatota bremzēšana taisnē, lai nobremzētu pretinieku vai radītu avārijas situāciju. Ir atļauta bremzēšana taisnē, lai izvairītos no avārijas.
2.4. Ir aizliegts priekšā braucošo pilotu grūstīt no aizmugures vai no sāniem, kā arī izpildīt citas darbības, kas var novest līdz avārijai.
2.5. Ja pilots izslīd no trases, tad atgriežoties trasē, ir jāpārliecinās, ka netuvojas neviena cits braucējs. Ja tuvojas, tad tā ir jāpalaiž garām.
3 Dažādi.
3.1. Cīņa pirmajā līkumā - sacīkstes netiek uzvarētas pirmajā līkumā, tāpēc nav vērts riskēt un mēģināt iespraukties līkumā, kur tas praktiski vairs nav iespējams. Sacīkstes var beigties arī jau pirmajā līkumā. Tādēļ vajag būt pacietīgam un izbraukt uzmanīgi pirmos līkumus, neapdraudot sevi un citus.
3.2. Sacīkšu laikā nedrīkst lamāties un ''spamot''. Nekādā gadījuma nedrīkst aizvainot citus braucējus.
3.3. Sacīkšu laikā ieteicams jābūt izslēgtām visām interneta noslogošām programmām (BitComet, uTorrent, Revconnect u.c.), kā arī citas programmas, kas varētu noslogot internetu.
3.4. Kas skatās sodus? Tas, galvenokārt, ir pašu dalībnieku uzdevums – ziņot par dažādiem pārkāpumiem sacīkšu laikā. Taču, ja, tiesnešiem skatoties atkārtojumu, atklājas vēl kāds pārkāpums, tad tiek piešķirti attiecīgi sodi.
4. Sūdzības.
4.1. Sūdzības par sacīkstēm var iesniegt vienas dienas laikā pēc sacīkstēm. Vēlāk iesniegtās sūdzības netiks izskatītas. Sūdzības jāiesniedz privāti sacīkšu organizatoriem lshl.lv vēstuļu sadaļā vai skype pa privāto.
4.2. Iesniedzot sūdzību, ir jānorāda iemesls, iesaistītais braucējs/-i, kā arī precīzs laiks atkārtojumā, un pielikuma jāpieliek mpr(replay) fails. Pēc tam to izvērtēs organizatori. Par atkārtotiem pārkāpumiem vienās sacīkstēs, braucējam var piešķirt vairākus sodus. Par atkārtotiem smagiem pārkāpumiem, braucēju var izslēgt no dalības turnīrā. To izlemj organizatori. Organizatoriem jebkurā mirklī ir tiesības izmainīt vai atcelt piešķirtos sodus, ja atklājas, ka tie ir bijuši netaisnīgi.
5. Sodi
5.1 Sodu apmēru izvērtē un piešķir tikai organizatori.
6.Noteikumi
6.1 Visi Ralycross cup 2014 noteikumi nav galēji, tos var mainīt šī kausa organizatori jebkurā brīdī , paziņojot to šajā topikā.
PUNKTU SISTĒMA
Braucēju ieskaitē
1.Kvalifikācija
1.vieta- 3 punkti
2.vieta- 2 punkti
3.vieta- 1 punkts
2.Priekšbraucieni (HEAT A, HEAT B, HEAT C, HEAT D)
1.vieta katrā priekšbraucienā- 5 punkti
2.vieta katrā priekšbraucienā- 4 punkti
3.vieta katrā priekšbraucienā- 3 punkti
4.vieta katrā priekšbraucienā- 2 punkti
5.vieta katrā priekšbraucienā- 1punkts
3.Pusfināli
Punkti katrā pusfinālā jeb SEMI FINAL 1 un SEMI FINAL 2
1.vieta- 10 punkti
2.vieta- 9 punkti
3.vieta- 8 punkti
4.vieta- 7 punkti
5.vieta- 6 punkti
6.vieta- 5 punkti
7.vieta- 4 punkti
8.vieta- 3 punkti
9.vieta- 2 punkti
10.vieta- 1 punkts
4.Fināls
1.vieta- 10 punkti
2.vieta- 9 punkti
3.vieta- 8 punkti
4.vieta- 7 punkti
5.vieta- 6 punkti
6.vieta- 5 punkti
7.vieta- 4 punkti
8.vieta- 3 punkti
9.vieta- 2 punkti
10.vieta- 1 punkts
Posma ātrākajam apļa laika ieguvējam +1punkts (neskaitot kvalifikāciju)
laaceens66- Oskar Ollson #99 (LW)
- Postu skaits : 898
Join date : 08.02.15
Vecums : 25
Dzīvesvieta : Māja
Lapa 1 no 1
Permissions in this forum:
Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā