RFM Treneru rokasgrāmata
Lapa 1 no 1 • Share
RFM Treneru rokasgrāmata
SATURA TABULA
1 - ESMS pamatprincipi, taktikas
2 - Kā tiek izspēlēta spēle
3 - Spēlētāji, rosteris
4 - Pozīcijas
5 - Stadions
6 - Finanses
7 - Drafts
8 - Taktika
9 - Transfēri
10 - Turnīri
Šī rokasgrāmata apskatīs ESMS+ darbību ļoti plaši.
Ja nevēlies visu pārlasīt, tad apakšā esmu izrakstījis svarīgākos punktus.
Esms taktiku iesūtīšana sākumā liksies ļoti sarežģīta, bet ar laiku pieradīsi un tas būs ļoti viegli!
Šeit esmu aprakstījis visas taktikas kādas ir pieejamas ESMS
Normal (N) - standarta futbola taktika. Aizsargi atbild par aizsardzību, uzbrucēji par uzbrukumu, komanda spēlē līdzsvarotu vienkāršu spēli. Spēcīga pret (E) un (A) taktikām.
Defensive (D) - aizsardzības futbola taktika. Aizsargi atbild tikai par aizsardzību, pussargi pieslēdzas aizsardzībai un arī uzbrucēji vairāk mēģina palīdzēt komandai aizsardzībā. Spēcīga pret L un P.
Attacking (A) - uzbrūkoša futbola taktika. Pretstats (D) taktikai. Spēcīga pret D un E.
Passing (P) - saspēles futbola taktika. Aizsargi un uzbrucēji pastāvīgi meklē vietu, tādējādi atklājot caurumus aizsardzībā un pavājinot uzbrukumu, bet pamatīgi palielinot bumbas kontroli un iespēju radīšanu. Spēcīga pret N, L.
Counter (C) - pretuzbrukuma futbola taktika. Spēlētāji ziedos bumbas kontroli, lai nepieļautu vārtu ielaišanu, un mēģinās izmantot dažas retās iespējas aizskriet uzbrukumā lai gūtu vārtus. Spēcīga pret P, A.
Long Ball (L) - tālās piespēles. Pussargu un līdz ar to bumbas kontrole kļūst maznozīmīga, jo aizsargi cenšās pārsist bumbu uzreiz uzbrucējiem. Spēcīga pret N, C.
European (E) - total football. Spēlētāji konstanti maina pozīcijas, aizsargi mēdz rotēt par pussargiem un otrādi. Vitāli svarīgi DM un AM spēlētāji, kas kļūst par spēles diriģentiem. Spēcīga pret C, D.
Tosser (T) - spēles atmešana. Nevienam līgas lietotājam šo taktiku nav iespējams izmantot, bet šī taktika tiks aktivēta, kad komandas menedžeris būs iesūtījis nepareizu rīkojumu failu, tā rezultātā komanda spēlēs ar 20% atdevi līdz ar to automātiski zaudējot spēli (lielākoties)
1 - ESMS pamatprincipi, taktikas
2 - Kā tiek izspēlēta spēle
3 - Spēlētāji, rosteris
4 - Pozīcijas
5 - Stadions
6 - Finanses
7 - Drafts
8 - Taktika
9 - Transfēri
10 - Turnīri
Šī rokasgrāmata apskatīs ESMS+ darbību ļoti plaši.
Ja nevēlies visu pārlasīt, tad apakšā esmu izrakstījis svarīgākos punktus.
- ESMS ir programmatūra, kas bāzēta uz c++, tā simulēs spēles un izvadīs to rezultātus un komentārus teksta failā
- Katrs menedžeris izvēlās savas komandas starta 11, 5 rezervistus, maiņas un taktiku.
- Var izvēlēties 6 pozīcijas GK, DF, DM, MF, AM, FW
- Ir 7 taktikas kuras varēs izvēlēties, N, D, A, P, C, L, E
- Dažas taktikas ir stiprākas pret vienām, bet vājākas pret otrām
Esms taktiku iesūtīšana sākumā liksies ļoti sarežģīta, bet ar laiku pieradīsi un tas būs ļoti viegli!
Šeit esmu aprakstījis visas taktikas kādas ir pieejamas ESMS
Normal (N) - standarta futbola taktika. Aizsargi atbild par aizsardzību, uzbrucēji par uzbrukumu, komanda spēlē līdzsvarotu vienkāršu spēli. Spēcīga pret (E) un (A) taktikām.
Defensive (D) - aizsardzības futbola taktika. Aizsargi atbild tikai par aizsardzību, pussargi pieslēdzas aizsardzībai un arī uzbrucēji vairāk mēģina palīdzēt komandai aizsardzībā. Spēcīga pret L un P.
Attacking (A) - uzbrūkoša futbola taktika. Pretstats (D) taktikai. Spēcīga pret D un E.
Passing (P) - saspēles futbola taktika. Aizsargi un uzbrucēji pastāvīgi meklē vietu, tādējādi atklājot caurumus aizsardzībā un pavājinot uzbrukumu, bet pamatīgi palielinot bumbas kontroli un iespēju radīšanu. Spēcīga pret N, L.
Counter (C) - pretuzbrukuma futbola taktika. Spēlētāji ziedos bumbas kontroli, lai nepieļautu vārtu ielaišanu, un mēģinās izmantot dažas retās iespējas aizskriet uzbrukumā lai gūtu vārtus. Spēcīga pret P, A.
Long Ball (L) - tālās piespēles. Pussargu un līdz ar to bumbas kontrole kļūst maznozīmīga, jo aizsargi cenšās pārsist bumbu uzreiz uzbrucējiem. Spēcīga pret N, C.
European (E) - total football. Spēlētāji konstanti maina pozīcijas, aizsargi mēdz rotēt par pussargiem un otrādi. Vitāli svarīgi DM un AM spēlētāji, kas kļūst par spēles diriģentiem. Spēcīga pret C, D.
Tosser (T) - spēles atmešana. Nevienam līgas lietotājam šo taktiku nav iespējams izmantot, bet šī taktika tiks aktivēta, kad komandas menedžeris būs iesūtījis nepareizu rīkojumu failu, tā rezultātā komanda spēlēs ar 20% atdevi līdz ar to automātiski zaudējot spēli (lielākoties)
Viesis- Viesis
Re: RFM Treneru rokasgrāmata
2 Kā tiek izspēlēta spēle?
Komandu ESMS simulatorā raksturo rosteris. Rosteris ir teksta (.txt) fails kurā atrodas visa informācija par komandas spēlētājiem
Taktiku fails ESMS ir teksta fails kurā atrodas rīkojumi, kurus iesūta menedžeri. Rīkojumi sastāv no starta sastāva, rezervistiem un komandām kuras komandai jāveic spēles laikā, piemēram, maiņas.
Pirms spēles komandu menedžeriem ir jāiesūta līgas vadītājam komandas rīkojumu fails. Svarīgi atcerēties, ka viena spēļu diena tiek simulēta vienlaicīgi, tādēļ iejaukties noteiktā laikā nav iespējams. Menedžmenta atbildība ir, lai rīkojumā neatrastos diskvalificēti vai traumēti spēlētāji. Pēc tam programma simulē visu spēļu rezultātus.
Galu galā, līgas vadītājs izmanto citas palīgprogrammas, kas atjauno komandu sastāvus, līgas tabulu u.t.t.
Komandu ESMS simulatorā raksturo rosteris. Rosteris ir teksta (.txt) fails kurā atrodas visa informācija par komandas spēlētājiem
Taktiku fails ESMS ir teksta fails kurā atrodas rīkojumi, kurus iesūta menedžeri. Rīkojumi sastāv no starta sastāva, rezervistiem un komandām kuras komandai jāveic spēles laikā, piemēram, maiņas.
Pirms spēles komandu menedžeriem ir jāiesūta līgas vadītājam komandas rīkojumu fails. Svarīgi atcerēties, ka viena spēļu diena tiek simulēta vienlaicīgi, tādēļ iejaukties noteiktā laikā nav iespējams. Menedžmenta atbildība ir, lai rīkojumā neatrastos diskvalificēti vai traumēti spēlētāji. Pēc tam programma simulē visu spēļu rezultātus.
Galu galā, līgas vadītājs izmanto citas palīgprogrammas, kas atjauno komandu sastāvus, līgas tabulu u.t.t.
Viesis- Viesis
Re: RFM Treneru rokasgrāmata
3 Spēlētāji, rosteris
Ja aplūko ESMS komandas rosteri, tad ir redzama virsraksta rinda un apakšā spēlētāju saraksts.
Name: Spēlētāja vārds (vienā burtā), uzvārds. Vēlams lietot ne vairāk par 12 rakstzīmēm.
Age: Spēlētāja vecums. Jaunākiem spēlētājiem būs vērojama ātrāka attīstība, bet vecākiem spēlētājiem būs tendence pasliktināties ar katru sezonu. Neietekmē simulēšanu.
Nat: Spēlētāja pilsonība. Neietekmē simulēšanu. Varētu tikt izmantota, ja būs RFM Pasaules Kauss.
St: (angl:Shot Stopping) spēlētāja prasme sargāt vārtus.
Tk: (angl:Tackling) spēlētāja prasme atņemt bumbu aizsardzībā.
Ps: (angl:Passing) spēlētāja prasme iedot veiksmīgu piespēli.
Sh: (angl:Shooting) spēlētāja prasme gūt vārtus.
Ag: (angl:Agression) spēlētāja agresivitāte. Tā nemainās visu karjeras laiku un definē cik agresīvi spēlētājs spēlē. Lielāka vērtība nozīmē lielāku iespēju iegūt kartītes un sodus.
KAb, TAb, PAb, SAb: līdzīgi kā RPG spēlēs exp punkti. Sasniedzot 1000, attiecīgajai prasmei pieaugs +1 punkts. Sasniedzot 0, punkts samazināsies -1. KAb atbild par St, TAb par Tk u.t.t. Sekojošās vērtības mainīsies spēlētājiem novecojot un spēlētājiem spēlējot spēles. Tātad spēļu prakse nozīmē spēlētāju uzlabošanos!
Gam: (angl:Games) Aizvadītas spēles sezonā.
Sav: (angl:Saves) Reizes glābti vārti.
Ktk: (angl:Keytackles) Veiksmīgas darbības aizsardzībā.
Kps: (angl:Keypasses) Piespēles, kas novedušas pie vārtu gūšanas izdevību. Nejaukt ar Ass!
Sht: (angl:Shots) Sitieni pa vārtiem.
Gls: (angl:Goals) Gūti vārti.
Ass: (angl:Assists) Rezultatīvas piespēles.
DP: (angl:Disciplinary Points) Disciplīnas pārkāpumu punkti, Par dzelteno kartīti - 4, par sarkano kartīti 10. Saņemot 10 punktus, vienas spēles diskvalifikācija. Saņemot 20 - divu spēļu. Saņemot 30 - trīs spēļu, bet vairāk par 3 spēlēm nevar tikt diskvalificēts.
Inj: (angl:Injured) Ja spēlētājam rakstīts "0", tas nozīmē, ka viņš ir vesels. Ja ir cits skaitlis, tas norāda cik nedēļas būs jāizlaiž.
Sus: (angl:Suspended) Ja spēlētājam rakstīts "0", tas nozīmē, ka drīkst spēlēt. Ja ir cits skaitlis, tas norāda cik spēles būs jāizlaiž.
Ja aplūko ESMS komandas rosteri, tad ir redzama virsraksta rinda un apakšā spēlētāju saraksts.
- ESMS rostera piemērs:
Name: Spēlētāja vārds (vienā burtā), uzvārds. Vēlams lietot ne vairāk par 12 rakstzīmēm.
Age: Spēlētāja vecums. Jaunākiem spēlētājiem būs vērojama ātrāka attīstība, bet vecākiem spēlētājiem būs tendence pasliktināties ar katru sezonu. Neietekmē simulēšanu.
Nat: Spēlētāja pilsonība. Neietekmē simulēšanu. Varētu tikt izmantota, ja būs RFM Pasaules Kauss.
St: (angl:Shot Stopping) spēlētāja prasme sargāt vārtus.
Tk: (angl:Tackling) spēlētāja prasme atņemt bumbu aizsardzībā.
Ps: (angl:Passing) spēlētāja prasme iedot veiksmīgu piespēli.
Sh: (angl:Shooting) spēlētāja prasme gūt vārtus.
Ag: (angl:Agression) spēlētāja agresivitāte. Tā nemainās visu karjeras laiku un definē cik agresīvi spēlētājs spēlē. Lielāka vērtība nozīmē lielāku iespēju iegūt kartītes un sodus.
KAb, TAb, PAb, SAb: līdzīgi kā RPG spēlēs exp punkti. Sasniedzot 1000, attiecīgajai prasmei pieaugs +1 punkts. Sasniedzot 0, punkts samazināsies -1. KAb atbild par St, TAb par Tk u.t.t. Sekojošās vērtības mainīsies spēlētājiem novecojot un spēlētājiem spēlējot spēles. Tātad spēļu prakse nozīmē spēlētāju uzlabošanos!
Gam: (angl:Games) Aizvadītas spēles sezonā.
Sav: (angl:Saves) Reizes glābti vārti.
Ktk: (angl:Keytackles) Veiksmīgas darbības aizsardzībā.
Kps: (angl:Keypasses) Piespēles, kas novedušas pie vārtu gūšanas izdevību. Nejaukt ar Ass!
Sht: (angl:Shots) Sitieni pa vārtiem.
Gls: (angl:Goals) Gūti vārti.
Ass: (angl:Assists) Rezultatīvas piespēles.
DP: (angl:Disciplinary Points) Disciplīnas pārkāpumu punkti, Par dzelteno kartīti - 4, par sarkano kartīti 10. Saņemot 10 punktus, vienas spēles diskvalifikācija. Saņemot 20 - divu spēļu. Saņemot 30 - trīs spēļu, bet vairāk par 3 spēlēm nevar tikt diskvalificēts.
Inj: (angl:Injured) Ja spēlētājam rakstīts "0", tas nozīmē, ka viņš ir vesels. Ja ir cits skaitlis, tas norāda cik nedēļas būs jāizlaiž.
Sus: (angl:Suspended) Ja spēlētājam rakstīts "0", tas nozīmē, ka drīkst spēlēt. Ja ir cits skaitlis, tas norāda cik spēles būs jāizlaiž.
Viesis- Viesis
Re: RFM Treneru rokasgrāmata
4 Spēlētāju pozīcijas
GK - vārtsargs, tikai viens vārtsargs var spēlēt vienlaicīgi, bet ir obligāts. Pamatprasme (St)
DF - aizsargs, atbild par spēli aizsardzībā. Pamatprasme (Tk), bet atkarībā no taktikas var palīdzēt vidējā līnijā (Ps).
DM - balsta pussargs, pussargs, kas vairāk balstīts uz spēli aizsardzībā. Nepieciešams (Tk) un (Ps) prasmes.
MF - klasisks vidējās līnijas spēlētājs. Veido komandas saspēli, bumbas kontroli un iespēlē bumbu uzbrucējiem. Svarīgs (Ps), bet var arī palīdzēt aizsardzībā (Tk) un uzbrukumā (Sh) atkarībā no taktikas.
AM - uzbrūkošais pussargs. Spēlētājs, kas veido komandas saspēli, bet lūkosies pats iekļūt vārtu gūšanas situācijās. Svarīgs vienlīdz labs (Ps) un (Sh) spēks.
FW - uzbrucējs. Spēlētājs, kas ir atbildīgs par komandas momentu realizāciju un vārtu gūšanu. Svarīga (Sh) prasme, bet var arī palīdzēt vidējā līnijā atkarībā no taktikas (Ps).
GK - vārtsargs, tikai viens vārtsargs var spēlēt vienlaicīgi, bet ir obligāts. Pamatprasme (St)
DF - aizsargs, atbild par spēli aizsardzībā. Pamatprasme (Tk), bet atkarībā no taktikas var palīdzēt vidējā līnijā (Ps).
DM - balsta pussargs, pussargs, kas vairāk balstīts uz spēli aizsardzībā. Nepieciešams (Tk) un (Ps) prasmes.
MF - klasisks vidējās līnijas spēlētājs. Veido komandas saspēli, bumbas kontroli un iespēlē bumbu uzbrucējiem. Svarīgs (Ps), bet var arī palīdzēt aizsardzībā (Tk) un uzbrukumā (Sh) atkarībā no taktikas.
AM - uzbrūkošais pussargs. Spēlētājs, kas veido komandas saspēli, bet lūkosies pats iekļūt vārtu gūšanas situācijās. Svarīgs vienlīdz labs (Ps) un (Sh) spēks.
FW - uzbrucējs. Spēlētājs, kas ir atbildīgs par komandas momentu realizāciju un vārtu gūšanu. Svarīga (Sh) prasme, bet var arī palīdzēt vidējā līnijā atkarībā no taktikas (Ps).
Viesis- Viesis
Re: RFM Treneru rokasgrāmata
5 Stadions
Stadions būs vieta kurā tava komanda aizvadīs savas mājas spēles. Virslīgas komandas sāks ar 30 000 ietilpīgu stadionu, 1. līgas komandas ar 20 000 ietilpīgu stadionu. Sākumā fanubāzes tiks veidotas tā, lai stadionu būtu ļoti grūtu aizpildīt.
Fani izvēlēsies vai doties uz spēli pēc sekojošiem kritērijiem:
Tu stadionu un fanus varēsi ietekmēt šādi:
1. Biļešu cenas mainīšana
Visās līgās RFM kā defaultā biļešu cena ir uzlikta 30, bet menedžeriem būs tiesības variēt ar šo skaitli izvēloties dažādas biļešu cenas, bet šīs izmaiņas varēs veikt tikai 2x sezonā! (BŪS PRIEKŠ TĀ TOPIKS)
2. Stadiona paplašināšana
Starpsezonā komandām būs iespējas paplašināt sava komandas stadiona izmērus, ja menedžeris uzskatīs to par mazu.
Paplašināt var kā minimums par vienam tūkstotim, minimālais solis arī viens tūkstoties. Ceļot lielāku stadionu, paplašināšanas cenas arī palielinās. (BŪS PRIEKŠ TĀ TOPIKS)
5K-10K (0,2M)
11K-20K (0,4M)
21K-30K (0,6M)
31K-40K (0,8M)
41K-50K (1M)
51K-60K (1,2M)
61K-70K (1,4M)
71K-80K (1,6M)
81K-90K (1,8M)
3. Komandas rezultāti
Centies pēc iespējas mazāk zaudēt un tad jau fani paši saradīsies!
Stadions būs vieta kurā tava komanda aizvadīs savas mājas spēles. Virslīgas komandas sāks ar 30 000 ietilpīgu stadionu, 1. līgas komandas ar 20 000 ietilpīgu stadionu. Sākumā fanubāzes tiks veidotas tā, lai stadionu būtu ļoti grūtu aizpildīt.
Fani izvēlēsies vai doties uz spēli pēc sekojošiem kritērijiem:
- Vai spēle ir mājas vai izbraukuma. Uz izbraukuma spēlēm tavi fani brauks daudz mazāk.
- Vai komanda pēdējā laikā labi spēlē?
- Vai spēle solās būt interesanta, tas ir, vienlīdz stipras komandas?
- Kāda ir biļešu cena?
Tu stadionu un fanus varēsi ietekmēt šādi:
1. Biļešu cenas mainīšana
Visās līgās RFM kā defaultā biļešu cena ir uzlikta 30, bet menedžeriem būs tiesības variēt ar šo skaitli izvēloties dažādas biļešu cenas, bet šīs izmaiņas varēs veikt tikai 2x sezonā! (BŪS PRIEKŠ TĀ TOPIKS)
2. Stadiona paplašināšana
Starpsezonā komandām būs iespējas paplašināt sava komandas stadiona izmērus, ja menedžeris uzskatīs to par mazu.
Paplašināt var kā minimums par vienam tūkstotim, minimālais solis arī viens tūkstoties. Ceļot lielāku stadionu, paplašināšanas cenas arī palielinās. (BŪS PRIEKŠ TĀ TOPIKS)
5K-10K (0,2M)
11K-20K (0,4M)
21K-30K (0,6M)
31K-40K (0,8M)
41K-50K (1M)
51K-60K (1,2M)
61K-70K (1,4M)
71K-80K (1,6M)
81K-90K (1,8M)
3. Komandas rezultāti
Centies pēc iespējas mazāk zaudēt un tad jau fani paši saradīsies!
Viesis- Viesis
Re: RFM Treneru rokasgrāmata
6. Finanses
Lai atvieglinātu RFM darbību un to lieki nesarežģītu, komandas ienākumus varēs gūt no spēļu apmeklējuma, ko ietekmēs tieši menedžera darbība.
Savukārt vienīgie izdevumi būs spēlētāju algas, kas tiek aprēķinātas pēc noteiktas formulas. Diemžēl man nav ne jausmas, kur var atrast programmā izmantoto formulu, bet katrā ziņā spēlētājs kļūstot labāks prasīs vairāk naudas par nedēļu.
Papildus tam izdevumi varētu būt arī stadiona paplašināšanas izmaksas.
7. Drafts
Tiks papildināts ar informāciju, kad tuvosies sezonas noslēgums
8. Taktikas
Priekš taktiku iesūtīšanas būs paredzēts atsevišķs topiks.
Lai atvieglinātu RFM darbību un to lieki nesarežģītu, komandas ienākumus varēs gūt no spēļu apmeklējuma, ko ietekmēs tieši menedžera darbība.
Savukārt vienīgie izdevumi būs spēlētāju algas, kas tiek aprēķinātas pēc noteiktas formulas. Diemžēl man nav ne jausmas, kur var atrast programmā izmantoto formulu, bet katrā ziņā spēlētājs kļūstot labāks prasīs vairāk naudas par nedēļu.
Papildus tam izdevumi varētu būt arī stadiona paplašināšanas izmaksas.
7. Drafts
Tiks papildināts ar informāciju, kad tuvosies sezonas noslēgums
8. Taktikas
Priekš taktiku iesūtīšanas būs paredzēts atsevišķs topiks.
Viesis- Viesis
Re: RFM Treneru rokasgrāmata
9.Transfēri
1. Vispārējie noteikumi
1.1 Transfēru logs sastāv no pirkšanas, maiņas un izīres darījumiem.
1.2 Pie transfēru loga pieder arī brīvo aģentu pievienošanās komandai, bet ne spēlētāju atstādināšana no komandas.
1.3 Transfēru logs ir atvērts no sezonas pēdējās spēles izskaņas līdz nākamās sezonas pirmajai kausa spēlei.
2. Maiņas un transfēru darījumi
2.1 Topika nosaukums
2.1.1 Maiņas darījuma topika nosaukumam būtu jābūt "[MAIŅA] starp *** un ***" kur *** ir komandu 3 burtu saīsinājumi.
2.1.2 Pārdošanas darījuma topika nosaukumam būtu jābūt "[TRANSFĒRS] starp *** un ***" kur *** ir komandu 3 burtu saīsinājumi
2.2 Topika saturs
2.2.1 Topikos nepārprotami jābūt norādītam ko saņem pirmā iesaistītā komanda un otrā iesaistītā komanda, skat. pielik.
2.3 Darījuma apstiprināšana
2.3.1 Darījums tiek apstiprināts tad, kad otras komandas vadītājs ieraksta attiecīgajā topikā "Piekrītu."
2.3.2 Līgas vadītājam ir tiesības darījumu anulēt, ja kāda no iesaistītajām pusēm zaudē vairāk kā 25% darījuma vērtības.
2.3.3 Spēlētājs un nauda nonāks attiecīgajās komandās tad, kad vadītājs ir ierakstījis apstiprinošu ziņu.
2.4 Darījuma publicēšana
2.4.1 Darījumu drīkst publicēt tad, ja abi vadītāji ir iepriekš vienojušies par šo transfēru un ja neviena no komandām neizcieš transfēru aizliegumu
2.4.1.1 Par šī punkta pārkāpumu vainīgās komandas vadītājs var tikt sodīts ar naudas sodu 1-10miljoni un transfēru aizliegumu uz 1-2 sezonām.
3. Izīres darījumi
3.1 Topika nosaukums
3.1.1 Topika nosaukumam būtu jābūt "[IZĪRE] starp *** un ***" kur *** ir abu iesaistīto komandu saīsinājumi
3.2 Topika saturs
3.2.1 Topika saturā jābūt norādītam uz kuru komandu dodas izīrējamais spēlētājs, visām iesaistītajām summām un izīres periodam. Spēlētāju var izīrēt uz 0,5 sezonām (līdz pirmajai kausa spēlei) vai uz pilnu sezonu!
3.3 Darījuma izpilde
3.3.1 Darījums tiek veikts, kad otras komandas vadītājs ir apstiprinājis darījumu topikā ierakstot "Piekrītu"
3.3.2 Spēlētājs un nauda nonāks attiecīgajās komandās, kad līgas vadītājs būs apstiprinājis darījumu.
4. Brīvo aģentu darījumi
4.1 Topika nosaukums
4.1.1 [FA] ***, kur *** ir iesaistītās komandas nosaukums
4.2 Spēlētāju atlaišana
4.2.1 Atlaižot spēlētāju, kad ir aizvadīta vismaz viena kārta sezonā (komandai), jāmaksā ir kompensācija [pamatskils]*10000, piemēram, ja pamatprasme ir 10, tad jāizmaksā ir 100 000.
4.2.2 Spēlētājus var atlaist bez maksas starpsezonā.
4.3 Spēlētāju iegūšana
4.3.1 Visi brīvie aģenti būs ierakstīti attiecīgajā topikā
4.3.2 Brīvos aģentus var iegūt tikai transfēru loga periodā
4.3.3 Parakstot līgumu ar brīvo aģentu jāizmaksā aģenta un līguma noslēgšanas nauda spēlētājam [pamatprasme]*10000
--------------------------------------------------------------------------
1. Vispārējie noteikumi
1.1 Transfēru logs sastāv no pirkšanas, maiņas un izīres darījumiem.
1.2 Pie transfēru loga pieder arī brīvo aģentu pievienošanās komandai, bet ne spēlētāju atstādināšana no komandas.
1.3 Transfēru logs ir atvērts no sezonas pēdējās spēles izskaņas līdz nākamās sezonas pirmajai kausa spēlei.
2. Maiņas un transfēru darījumi
2.1 Topika nosaukums
2.1.1 Maiņas darījuma topika nosaukumam būtu jābūt "[MAIŅA] starp *** un ***" kur *** ir komandu 3 burtu saīsinājumi.
2.1.2 Pārdošanas darījuma topika nosaukumam būtu jābūt "[TRANSFĒRS] starp *** un ***" kur *** ir komandu 3 burtu saīsinājumi
2.2 Topika saturs
2.2.1 Topikos nepārprotami jābūt norādītam ko saņem pirmā iesaistītā komanda un otrā iesaistītā komanda, skat. pielik.
2.3 Darījuma apstiprināšana
2.3.1 Darījums tiek apstiprināts tad, kad otras komandas vadītājs ieraksta attiecīgajā topikā "Piekrītu."
2.3.2 Līgas vadītājam ir tiesības darījumu anulēt, ja kāda no iesaistītajām pusēm zaudē vairāk kā 25% darījuma vērtības.
2.3.3 Spēlētājs un nauda nonāks attiecīgajās komandās tad, kad vadītājs ir ierakstījis apstiprinošu ziņu.
2.4 Darījuma publicēšana
2.4.1 Darījumu drīkst publicēt tad, ja abi vadītāji ir iepriekš vienojušies par šo transfēru un ja neviena no komandām neizcieš transfēru aizliegumu
2.4.1.1 Par šī punkta pārkāpumu vainīgās komandas vadītājs var tikt sodīts ar naudas sodu 1-10miljoni un transfēru aizliegumu uz 1-2 sezonām.
3. Izīres darījumi
3.1 Topika nosaukums
3.1.1 Topika nosaukumam būtu jābūt "[IZĪRE] starp *** un ***" kur *** ir abu iesaistīto komandu saīsinājumi
3.2 Topika saturs
3.2.1 Topika saturā jābūt norādītam uz kuru komandu dodas izīrējamais spēlētājs, visām iesaistītajām summām un izīres periodam. Spēlētāju var izīrēt uz 0,5 sezonām (līdz pirmajai kausa spēlei) vai uz pilnu sezonu!
3.3 Darījuma izpilde
3.3.1 Darījums tiek veikts, kad otras komandas vadītājs ir apstiprinājis darījumu topikā ierakstot "Piekrītu"
3.3.2 Spēlētājs un nauda nonāks attiecīgajās komandās, kad līgas vadītājs būs apstiprinājis darījumu.
4. Brīvo aģentu darījumi
4.1 Topika nosaukums
4.1.1 [FA] ***, kur *** ir iesaistītās komandas nosaukums
4.2 Spēlētāju atlaišana
4.2.1 Atlaižot spēlētāju, kad ir aizvadīta vismaz viena kārta sezonā (komandai), jāmaksā ir kompensācija [pamatskils]*10000, piemēram, ja pamatprasme ir 10, tad jāizmaksā ir 100 000.
4.2.2 Spēlētājus var atlaist bez maksas starpsezonā.
4.3 Spēlētāju iegūšana
4.3.1 Visi brīvie aģenti būs ierakstīti attiecīgajā topikā
4.3.2 Brīvos aģentus var iegūt tikai transfēru loga periodā
4.3.3 Parakstot līgumu ar brīvo aģentu jāizmaksā aģenta un līguma noslēgšanas nauda spēlētājam [pamatprasme]*10000
--------------------------------------------------------------------------
- [MAIŅA] Starp aaa un bbb:
Uz aaa dodas:
L_Messi
Uz bbb dodas:
M_Neuer
20M
- [Transfērs] Starp cfc un psg:
psg iegādājas D_Luiz par 50M
- [Izīre] Starp mil un atl:
mil izīrē F_Torres uz atl uz pilnu sezonu. Atl maksā 2M.
Viesis- Viesis
Re: RFM Treneru rokasgrāmata
10. Turnīri
RFM Virslīga, RFM 1. līga
No RFM Virslīgas izkrīt - septītā, astotā vieta. Pārspēlēs spēlēs sestā vieta.
No RFM 1. līgas paaugstinās - pirmā, otrā vieta. Pārspēlēs spēlēs trešā vieta.
RFM Kauss
Piedalās visas RFM komandas. Izloze notiek komandas izsējot, tādējādi pirmajā kārtā savā starpā netiksies virslīgas komandas.
RFM Virslīga, RFM 1. līga
No RFM Virslīgas izkrīt - septītā, astotā vieta. Pārspēlēs spēlēs sestā vieta.
No RFM 1. līgas paaugstinās - pirmā, otrā vieta. Pārspēlēs spēlēs trešā vieta.
RFM Kauss
Piedalās visas RFM komandas. Izloze notiek komandas izsējot, tādējādi pirmajā kārtā savā starpā netiksies virslīgas komandas.
Viesis- Viesis
Re: RFM Treneru rokasgrāmata
Izmaiņa paausgstināšanā, izkrišanā.
RFM 1. līgas, pirmā un otrā vieta automātiski nokļūst Virslīgā. 3. vieta spēlēs pārspēles ar virslīgas 6. vietu.
Virslīgas septītā un astotā vieta izkritīs uz 1. līgu.
Izmaiņas veiktas, lai palielinātu komandu rotāciju starp sezonām.
RFM 1. līgas, pirmā un otrā vieta automātiski nokļūst Virslīgā. 3. vieta spēlēs pārspēles ar virslīgas 6. vietu.
Virslīgas septītā un astotā vieta izkritīs uz 1. līgu.
Izmaiņas veiktas, lai palielinātu komandu rotāciju starp sezonām.
Viesis- Viesis
Similar topics
» Treneru konkurss [Noteikumi]
» Treneru konkursa rezultāti
» Treneru konkursa rezultāti
» Treneru konkursa rezultāti [S3]
» Treneru konkursa rezultāti [S4]
» Treneru konkursa rezultāti
» Treneru konkursa rezultāti
» Treneru konkursa rezultāti [S3]
» Treneru konkursa rezultāti [S4]
Lapa 1 no 1
Permissions in this forum:
Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā